Välkommen
Välkommen till denna nya iFokus sajt, jag skapade denna för att jag är en transperson på 18 år och jag har många gånger saknat ett community endast för transpersoner. Personligen tycker jag att det är enkelt som transperson att tappas bort i denna stora värld, även inom HBTQ så tappas vårt lilla T bort.
Den här sajten är för dig som vill prata och kanske lära känna andra transpersoner eller kanske bara ställa en fråga eller två.
Jag tycker det är underbart att du har skapat den här sajten, jag skulle jättegärna vilja lära känna andra transpersoner. Själv så är jag FtM och ska snart börja min utredning.
Jag är ftm som började med testosteron augusti 2015, så i skrivande stund i två månader. Härligt med eget forum :D
#1 #2 vad roligt att ni hittat hit! Svårare än vad jag trodde att hitta personer som kan bidra med sidan, har ni några tips? :)
Tycker att det är jättebra att det finns en sajt! Har mest hängt på andra transforum på engelska annars, men det känns bra att ha en här.
#4 Jag har också bara hittat engelska forum, men har alltid letat efter något svenskt!
Hejhej!
Jag heter Alexandra och är mtf :) Har hängt lite på hbt i fokus och vill se hur det är att hänga här 🙂